• Ostoskorisi on tyhjä

Toivelista 0

Usein kysytyt kysymykset

  1. Tilaaminen

    Uskallanko tehdä tilauksen?

    Olemme tavallinen suomalainen verkkokauppa ja varastomme sijaitsee Tampereella. Tavallisesti Postitamme tilauksesi suoraan varastostamme heti tilaustiedot saatuamme ja tämän jälkeen lähetämme sinulle Postin seurantakoodin sähköpostitse. Jos tuotteen toimituksessa on viivettä, ilmoitamme siitä asiakkaalle.

    Tilauksen peruminen ja tuotteen palauttaminen on aina mahdollista toimitusehtojen mukaisesti. Käytämme verkkokaupassa vain tuttuja ja turvallisia maksutapoja, jotka osaltaan turvaavat asiakkaan oikeudet. Meillä voit siis asioida täysin riskittömästi.

    Miksi minun kannattaa tilata smarttv.fi verkkokaupasta?

    1. Tilatessasi ulkomailta voi tilauksesi monesti näyttää paljon edullisemmalta. Kannattaa kuitenkin muistaa, että EU:n ulkopuolelta tulevista tuotteista joudut maksamaan arvonlisäveron (24%) tuotteen alkuperäisen hinnan lisäksi.

    2. Ulkomailta tilatessasi voit joutua odottamaan tilaamaasi tuotetta jopa viikkoja kauemmin kuin suomalaisesta verkkokaupasta

    3. Tuotteen jäädessä tulliin sinun tulee itse hoitaa tullaus 20 päivän sisällä tai tuotteesi lähetetään takaisin toimittajalle

    4. Me vastaamme tuotteiden toimituksista ja laadusta Suomessa, joten voit tehdä ostopäätöksen pienemmällä riskillä

    5. Olemme siis loppujen lopuksi edullinen vaihtoehto, koska tuomme kaikki tuotteet maahan itse. Et siis maksa enää lisähintaa ylimääräisistä välikäsistä. Tuotteidemme hinnoissa näkyvät vain maahantuonnista koituva työ, kustannukset ja verot.


  2. Asiakaspalvelu

    En saanut asiakaspalvelua kiinni puhelimitse?

    Suosittelemme aina ensisijaisesti lähettämään meille kysymykset, joko smarttv.fi verkkosivujen yhteydenottolomakkeella, tai vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin. Tällä tavoin asiastasi jää heti dokumentti ja me saamme sen käsiteltyä nopeammin ja laadukkaammin. Kaikkiin yhteydenottoihin vastataan aina mahdollisimman nopeasti. Muista käyttää tilausnumeroasi, kun kysyt tilaukseen liittyviä asioita.


  3. Toimitus

    Miten seuraan toimituksen etenemistä?

    Saat aina Postin seurantakoodin sähköpostiin. Kopio seurantakoodi ja liitä se Postin lähetysten seurantapalveluun täällä:

    http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/seuranta/#/

    Poikkeustapaus on kuitenkin Postin pienlähetys (kirje) toimitukset, joista ei saa seurantakoodia. Nämä lähetykset toimitetaan aina muutamassa päivässä perille toimitusosoitteeseen saakka.